Voor al uw vragen over het beheer van uw contract kunt u terecht bij uw verzekeringstussenpersoon of de beheerder van uw contract.
Antwerpen
Vivium
HP 0080
Desguinlei 92
B-2018 Antwerpen
De naam, het telefoonnummer en/of het mailadres van uw beheerder vindt u op onze brieven of op de contactpagina van het private gedeelte van onze website als u hier toegang tot hebt.
U kunt ons bereiken van maandag tot donderdag tussen 8u30 en 17u00. Op vrijdag tot 16u00.
Medische vragenlijsten en keuringsrapporten stuurt u naar de afdeling Zorg - Medical:
Vivium
Zorg - Medical
HP 0484
Desguinlei 92
B-2018 Antwerpen
T 03 244 66 22
F 03 244 42 93
E protection@vivium.be
Aangiftes van ziekte, ongeval, zwangerschap of bevalling richt u aan de afdeling Zorg - Claims:
Vivium
Zorg - Claims
HP 0190
Desguinlei 92
B-2018 Antwerpen
T 03 244 66 22
F 03 244 42 93
E protection@vivium.be
Hebt u een klacht?
1. Uw verzekeringstussenpersoon
In eerste instantie kunt u met uw vragen terecht bij uw verzekeringstussenpersoon. Deze is immers uw bevoorrechte gesprekspartner. Hij zal alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk te helpen.
2. Onze dienst Klachtenmanagement
U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze dienst Klachtenmanagement. Wij bieden u een luisterend oor en zullen uw klacht of opmerking alle aandacht geven, bemiddelen in een geschil en, samen met u, trachten een oplossing te vinden.
Formuleer het probleem zo duidelijk mogelijk en vermeld zeker ook uw dossier- of polisnummer.
Zoals afgesproken in de Assuralia Gedragscode, ontvangt u van ons binnen de drie werkdagen een ontvangstbevestiging met het nummer waaronder uw klacht werd geregistreerd. U vindt er ook de naam en contactgegevens van de medewerker die uw klacht ter harte neemt. Binnen de maand krijgt u dan van ons een definitief antwoord. Mocht dit om een of andere reden niet lukken, dan krijgt u een tussentijds bericht met de nodige uitleg.
Hoe ons contacteren?
- Via mail: klacht@vivium.be
- Per post: Klachtenmanagement Vivium, Koningsstraat 151, 1210 Brussel.
- Per telefoon: 02 250 90 60.
3. Ombudsman van de Verzekeringen
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze dienst Klachtenmanagement, dan kunt u ten slotte een beroep doen op de Ombudsman van de Verzekeringen.